ΜΟΥΣΙΚΗ

ΠΡΟΠΑΙΔΕΙΑ

Στο μάθημα της μουσικής προπαιδείας τα παιδιά έρχονται σε επαφή με όλα τα μουσικά όργανα, μαθαίνουν να χρησιμοποιούν τη φωνή τους, διασκεδάζοντας παράλληλα μέσα από παιχνίδια. Ακόμη στο μάθημα τούς δίνεται η ευκαιρία τραγουδώντας να συσχετίσουν τη μουσική με το λόγο, το γλωσσικό ρυθμό καθώς και να αντιληφθούν μουσικές έννοιες με βιωματικό τρόπο.

Εύα​
Ιεροπούλου

ΤΜΗΜΑ BABY

γνωριμία με τον κόσμο της μουσικής

Στην τρυφερή ηλικία των 2,5-4 χρόνων το παιδί μπαίνει στο δρόμο της μουσικής εκπαίδευσης με τον πιο φυσικό τρόπο: ακολουθώντας τα βήματα της μαμάς (ή του μπαμπά) που το συνοδεύει! Παίζει, τραγουδάει, κινείται –και ταυτόχρονα μαθαίνει να αισθάνεται το χώρο του ωδείου οικείο και φιλικό.

Οι δράσεις, το πρόγραμμα και τα τραγούδια που χρησιμοποιούνται στον κύκλο των μαθημάτων είναι πρωτότυπη παραγωγή, σχεδιασμένη ειδικά για αυτή την ηλικία από τη μουσικοπαιδαγωγό και συγγραφέα Εύα Ιεροπούλου.

3-4 ΕΤΩΝ (με γονείς)

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ

ο χώρος του Ωδείου λειτουργεί ως προέκταση του σπιτιού,
το παιδί βλέπει το γονιό να συμμετέχει ενεργά στη διαδικασία της μάθησης, αποτελώντας ένα ζωντανό παράδειγμα,
το παιδί ακολουθεί οδηγίες και συμμετέχει σε ομαδική δραστηριότητα με τον πιο φυσικό τρόπο,
το παιδί μοιράζεται με το συνοδό-γονιό τη χαρά, τη γαλήνη και την εσωτερική ηρεμία που προσφέρει το μάθημα της μουσικής.

ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΡΟΠΑΙΔΕΙΑ

ΑΠΟ
4
ΕΤΩΝ

Α’ ΕΤΟΣ

4-6 ετών (χωρίς καθήκοντα για το σπίτι)

Η πρώτη επαφή με τη μουσική δεν μπορεί παρά να είναι ένα συνεχές μελωδικό, ρυθμικό και κινητικό παιχνίδι. Τα μεταλλόφωνα μας βοηθούν να βάλουμε ήχους στα παραμύθια και τα στιχάκια μας, τα κρουστά Orff μας κρατούν το ρυθμό και οι αιώνια λατρεμένες μελωδίες των μεγάλων μουσουργών ντύνουν το χορό μας.

ΤΙ ΠΕΤΥΧΑΙΝΟΥΜΕ

εξασκούμε το αυτί, τη φωνή, τις λεπτές κινητικές μας δεξιότητες, γράφουμε παραμύθια στίχους, τους βάζουμε μουσική,
γινόμαστε μια ομάδα, μια παρέα, μια οικογένεια και δουλεύουμε ομαδικά και αγαπημένα,
μαθαίνουμε να σεβόμαστε την ομάδα, αλλά και τον καθένα ξεχωριστά.

Β’ ΕΤΟΣ

Τη δεύτερη χρονιά τα παιδιά αποκτούν μεγαλύτερη εξοικείωση με το μουσικό κείμενο και γνωρίζουν από κοντά τα μουσικά όργανα, ακούγοντάς τα σε ηχογραφήσεις και ζωντανές συναυλίες, αλλά και δοκιμάζοντάς τα.

Σημείωση: Ένα παιδί πρώτης δημοτικού προκειμένου να ενταχθεί ομαλά στον κόσμο της μουσικής και να επιλέξει με σιγουριά το όργανο που θα μάθει, μπορεί να παρακολουθήσει απευθείας το 2ο έτος ακόμα κι αν δεν έχει παρακολουθήσει το πρώτο.